Tulipa mieleen tällainen aihe kun keikat on melko suuri osa kuitenkin musiikkia. Ja vaikka varmastikin tuolla tapahtumat-puolella onkin jo keikkafiiliksistäkin kerrottu (ja jos sattuu jo olemaan tällainen keskustelu, niin poistoon tämä kiitos! Ei vaan osunu ainakaan miun silmiin vastaavaa...), silti olisi kiva lukea millä keikoilla olette viimeksi käyneet? Vaiko olitko kenties viimeksi festareilla? Mitkä oli fiilikset ja oliko tunnelma loistava vaiko vähemmän hyvä? Mikä olisi voinut sujua paremmin? Kuinka usein yleensä käytte keikoilla? Mitkä keikat on olleet parhaimmat ja mitkä huonoimmat? Minkä bändin keikalle haluaisit seuraavaksi? Keskustelua eri metallibändien keikoista kehiin!
Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*
Pitääkö tässä aloittaa nyt sitten itse ensimmäisenä josko porukka vähän heräilisi ja rohkaistuisi.? Viimeksi olin naapurikunnan puolella Thrashia läpi yön-festarilla jossa mieleen jäi parhaiten Kiuas ja Diablo. Molemmat oli ihan positiivinen yllätys kun en pahemmin kumpaankaan ole tutustunut ennen tuota. Viimeksi varsinaisella keikalla olin Grendelin keikalla. Bändi veti hywän keikan, siitäkin huolimatta että yleisössä oli käyny kumma väkikato (johtuen tod. näköisesti siitä että samana viikonloppuna oli Tuska-festarit..). Mieleenpainuvin keikka on ehkä ollut Sentencedin ja Charonin keikka tääl kotipaikkakunnalla. Helevetin hyvän keikan vetivät molemmat bändit ja yleisökin oli kiitettävästi mukana. Hyvä fiilis kaikenkaikkiaan jäi. Myös Nightwishin Tarjan aikaiset keikat sekä Amorphiksen että Northerin keikat on olleet ihan hemmetin loistavia kaikin puolin. Seuraavaksi odotan kovasti Moonspellin ja Within Temptationin seuraavia keikkoja Suomeen. Motörhead olisi myös kiva nähdä vielä livenä uudestaan (missasin joulukuun? keikan, damn!). Viimeksi tuli oltua Motörheadin keikalla Turun Elysee-areenalla joskus '99.
Lainaus: Malys_ . Motörhead olisi myös kiva nähdä vielä livenä uudestaan (missasin joulukuun? keikan, damn!). Viimeksi tuli oltua Motörheadin keikalla Turun Elysee-areenalla joskus '99. Käyhän katsomassa tekemäni Motörhead juttu ja kuvat, tuolta artikelien joukosta, kun kelaat taaksepäin. Se on niiden joulukuiselta jäähallikeikalta, ja mahtavaa oli.Mutta viimeisin keikka mulla oli 22.1. Norther, On the Rocksissa !Mä en ole bändiin juuri aiemmin tutustunut, mutta kuulosti erittäin hyvälle, ja porukkaa oli ihan kivasti, ja kaikilla hieno meno päällä, vaikka keikka olikin keskellä viikkoa !
Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !
Lainaus: poison Käyhän katsomassa tekemäni Motörhead juttu ja kuvat, tuolta artikelien joukosta, kun kelaat taaksepäin. Se on niiden joulukuiselta jäähallikeikalta, ja mahtavaa oli. Kävin tsekkaamassa tuon juttusi Motörheadista, kiitos ja kumarrus pienestä palasta fiilistelyä. Hyvä juttu oli!Lainaus: poison Mä en ole bändiin juuri aiemmin tutustunut, mutta kuulosti erittäin hyvälle, ja porukkaa oli ihan kivasti, ja kaikilla hieno meno päällä, vaikka keikka olikin keskellä viikkoa ! Jep, Norther on kyllä yksi parhaimmista livebändeistä, kummasti saa tunnelman nousemaan vaikka minkälaisessa pikkuluukussa (itse käyny vaan Salossa Bar Maximissa katsomas kyseistä bändiä pari kertaa ja siellä se lavakin pelkästään oli -no tuota- todella pieni. ).
Niin ja Northeristahan löytyy myös haastattelu, ja keikkakuvat, tuolta juttuosiosta
Lainaus: poison Niin ja Northeristahan löytyy myös haastattelu, ja keikkakuvat, tuolta juttuosiosta Selvä, tarviipas käydä vilkaisemassa nekin. Kiitos ja kumarrus jälleen!
Lainaus: Malys_ Viimeksi varsinaisella keikalla olin Grendelin keikalla. Bändi veti hywän keikan, Grendelin pojat lähestyivät minua tuolla FME:ssä, ja saataa olla että bändistä tulee juttu tänne metallifoorumille lähitulevaisuudessa. Saa nyt nähdä !
Lainaus: poison Grendelin pojat lähestyivät minua tuolla FME:ssä, ja saataa olla että bändistä tulee juttu tänne metallifoorumille lähitulevaisuudessa. Saa nyt nähdä ! Hienoa! Tästä bändistä turhan paljon ole muutenkaan juttua oikein ollutkaan. Ovat btw taas tänne suunnallekin keikkaa heittämässä 14.3.
Täytyy kyllä myöntää että harvakseltaan miun tulee keikoilla käytyä, varsinkin kun matkustus tuottaa hankaluutta ja aikataulujen sovittaminen..Mutta viimekseltään kävin kattomassa Poisonblackia Lutakossa. Oli tosi vähän porukkaa johtuen varmasti että viikonpäivänä sattui olemaan keskiviikko. mutta kyllä sillä pienelläkin määrällä sai vähän lämmitettyä paikkoja ja ei se omaa fiilistä kuinkaan huonontanut.Tuskaan olis tarkotus mennä kesällä, varsinkin kun kaveri ostaa lipun.
Itsekkään en kovin usein pääse keikkailemaan, mutta yhdellä olen nyt ollut. Unholy Alliance 2008 Chapter II Slayer, Trivium, Mastodon, Amon Amarth & Embreach27.11 - Helsingin JäähalliHelvetin kiva meno oli ja ensimmäiseksi keikkareissuksi ihan kiva, vaikka ulkoilma olisi tehnyt terää. Amon Amarth oli ehkäpä paras, pääesiintyjä eli Slayerikin oli tosi hyvä, mutta alkoi happi loppua, kun porukat painaa kyynerpäällä sitä eturivin turva-aitaa vasten, joten siirryttiin suosiolla sivummalle vähän hengähtämään. Mastodon oli kyllä minusta huonoin, ehkä se ei vaan ollut tarpeeks rankkaa meille? =DVähemmän ***********, mutta tulipahan tehtyä!
Allekirjoitus: If you don't live for something, you'll die for nothing.
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Back Street
Blackgroupin shoppiin
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.