Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Mättö ja bändit: Slipknot

DeathMetal

Täällä voit keskustella Slipknotista. Lempibiisisi, Kellä on parhain maski, jne jne jne..

Sanokaa jos tämä on turha aihe.
[u][/u]

Kikko

ite en oikee slipknotista välitä, ihan kuunneltavaa se on mutta levyä en ostaisi

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

DeathMetal

Ei ketään muuta ku sä tullu, no kiitti et ees sä tulit.

Nyt soi: Slipknot - Before i forget

Kikko

kyllä tänne vielä joku muukin kirjoittaa, tulevaisuudessa huomaat vielä kuinka aktiivista porukka täällä foorumilla on

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

jörö

Slipknot on aika kova bändi

DeathMetal

Joo on se aika kova

Stone

Slipknotia olen kuunnellut joskus reilut pari vuotta sitten innokkaasti, ja yksi levykin löytyy vielä hyllystä. Nyt innostus on laantunut ja en koko bändistä enää nykyään niin kauheasti välitä. Mutta onhan se ihan kuunneltavaa musiikkia ja muutenkin mielenkiintoinen bändi ja en todellakaan pistä pahaksi jos jostain satun kuuleman Slipknot biisejä. Ehkä vielä joskus voin innostua uudestaan Slipknot-yhtyeestä. Ei sitä koskaan tiedä.

vetosolmu

Slipknot on yks mun lempibändeistä!Top 5 kappaleet:Psychosocial,Before I Forget,All hope is gone,Duality,The Blister exists. Paras maski on Joey Jordisonilla,joka on mun mielestä maailman paras rumpali!

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

DeathMetal

Joey ei oo ehkä maailman paras mutta tosi hyvä paras ehkä tony royster tai joku. Ja minä (no ei mutta soitan rumpuja)

Kikko

tuskin kukaan pystyy määrittelemään kuka on maailman paras rumpali, Suomesta nyt on aika helppo sanoa että Kai Hahto kun se osaa monia eri genrejä soitella.
metalli rumpaleita on lukemattomia hyviä, joista vain muutama paistattelee 'julkisuudessa' (esim. george kollias, joey jortikka, derek roddy jne.), mutta hyviä rumpaleita löytyy muistakin genreistä esim. Johnny Rabb ja sit se yks groove tyyppi minkä soittoo kuuntelen mutten just nytten muista nimeä:F arsiksen rumpalinkaan nimeä en muista mutta on yks taitavimmista, kuten bändin kitaristitkin.

vähän meni ohi aiheen sori:F itekkin rumpali nii innostuin selittämää

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.