Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Mättö ja bändit: Slipknot

poison

Lainaus: Kikko vähän meni ohi aiheen sori:F itekkin rumpali nii innostuin selittämää
Ei sen niin väliä, vaikka onkin välillä ohi aiheen, ja pitkätkin kirjoitukset ovat suotavia

Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !

Funereal Soul

Slipknot. Bändiin tuli ihastuttua silloin, kun ensimmäisen kerran siitä kuuli joskus.. Eli joskus siihen aikoihin, kun pojilta tuli ensimmäinen levy ulos. Taisi olla siis vuonna -99. Pakkohan se oli hankkia ja muut levyt ovat perässä tulleet hyllyyn. Noh, lukuunottamatta Tätä Livelevyä. Olisiko ollut joku sen niminen, kuin 9.0:Live? (vois tarkistaa kun jaksaisi) Mutta edelleenkin olen sitä mieltä että kaksi ekaa albumia ovat ylitse muiden. Elikkäs Slipknotin Slipknot ja Iowa. Ehdottomat suosikit. Niitä jaksaa edelleenkin kuunneella. Tätä uusinta levyä olen kuunnellut korkeintaan kolmisen kertaa läpi. Ei siis hirveästi iskenyt. Mutta hyvää tavaraa silti. Suosikkibiisiä on paha mennä valitsemaan, mutta usein repeatilla soitettuja ovat seuraavat : People = ****, Sic, My Plague, Wait And Bleed ja Liberate. Näin mitä nyt muistaa äkkiseltään.
Ovatko muuten ihmiset nähneet livenä poikia soittamassa?

Allekirjoitus: I Focus on the Pain.. The only thing that's real..

vetosolmu

Onko Slipknotin musiikki teidän mielestänne köyhää,mutta laulu tekee siitä hyvän?! Näin väitettiin Infernossa,mutta itse en ole samaa mieltä!

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

vetosolmu

Funereal Soul,jätetään noi repeat-kuuntelut pop-kansalle. Hevarit kuuntelee kerralla koko levyn!!

slipknot

Juuh oma suosikkibändi kieltämättä! Ja Funeral Soul ihan oikeassa siinä että vanha kama iskee ja kovaa knotti-faneihin! Uuskin kama ihan kuunneltavaa myös.
Omistan:
All Hope Is Gone SPECIAL EDITION CD/DVD Bonus trackeilla
Iowa
Vol.3 Subliminal verses LIMITED EDITION INCLUDING BONUS CD 8 bonus biisiä esim.live vetoja,miksauksia ja julkaisemattomia.

Vanhinta ei löydy mutta biisit tullu kuunneltua siltäkin plätyltä. Toivottavasti ei menny ihan Offin puolelle.

Allekirjoitus: Heyy dudees.
Tonkipls
Slipknot<<<3

vetosolmu

Mä omistan kans ton special-All hope is gonen(CD&DVD) ja ihan tavallisen Vol.3: (The Subliminal Verses):in,Iowan lainasin kerran kirjastosta,mutta tottakai ostan sen itselleinkin.

slipknot

Nyt on kaupoissa jonkin näkönen 10v levy taas jos on loistava paketti biisejä niille jotka on aatellu ostaa ensimmäisen slipknotin levyn.

Allekirjoitus: Heyy dudees.
Tonkipls
Slipknot<<<3

Skeletor

Slipknot on maailman parhain bändi, josta mä oon kuullu! Mikään ei voita sitä! Multa löytyy jo kolme levyy niistä viidestä mitä ne on tehny All Hope Is Gone, Vol. 3 Subliminal Verses, ja sitten niitten toine levy Slipknot. Niitten lisäks sit mulla on kaks fanipaitaa, ja lisää on tulossa.
Parhain maski? Hmm.... Olis ainakin mun mielestä ehkä Nathanilla (Joey Jordisonilla), jaaa.. sit ehkä Coreyllä. Mut muun muassa Thompsonilla on kans makee (Mikella).
Noh.. Parhain biisi.. En tiiä. Kaikki on niin parhaita. Ei niit silleen voi arvioida. Mut ehkä läpin vois olla ton Mate. Feed. Kill. Repeat-albumilta toi Do Nothing - Bichlap

Allekirjoitus: Everythings gonna end

miiasdfg

Ite joskus päälle vuos sitten kuuntelen Slipknotia aika paljonkin, sitten se jotenkin vaan jäi. Ei enää vaan oikein iskenyt.. Kyllä sitä tulee nykyään välillä kuunneltua.

vetosolmu

Lainaus: slipknot Nyt on kaupoissa jonkin näkönen 10v levy taas jos on loistava paketti biisejä niille jotka on aatellu ostaa ensimmäisen slipknotin levyn.
Joo, tuon ostin tässä joulun alla.

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.