Tykkäättekö mistään muusta musiikista kuin metallista? Rock, Pop, Räp jne täällä voit kertoa!Esim. Lemppari bändit, lemppari biisit.Myös neuvo: Katso mitä kirjoitat ennenkun lähetät, siis älä hauku musiikkityylejä, bändejä tai semmoista niin kukaan ei PAHOITA MIELTÄÄN!Oma musiikkimakuni on siis: Pop, Rock, Suomirock, ja punk [muistakaa metallia ei laskettu mukaan!!!]T: DeathMetal.
Halloo?
Voi jeesus...mikä jätkä... Jos sitä kerran metallia alkaa kuuntelemaan, niin silloin ei korvia heristellä muihin musiikkityyleihin päin!!!huoh,ei voi olla ees totta...
Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,but so many ways to leave it.
Ja nimimerkki on vielä kaiken lisäksi deathmetal...........
noh noh, todellisen musiikinystävän maku ei rajoitu vain metalliin, itelle menee melkeen mikä tahansa energinen, nopea ja instrumentaali musa, mutta metalli silti se vaikuttavin. jos väittää että muu musiikki kuin metalli on paskaa, täytyy miettiä että miltä esim. korpiklaani kuulostaisi ilman sähkökitaraa taustalla. paskaako? ehei, se vain muuttuisi erikoisesta ja uniikista bändistä normi folk bändiksi.
Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman
ja muistakaa että tunnelma vaikuttaa myös erittäin paljon kun valitsee mitä genreä pistää soimaan. iskelmä, rap ja hip hop ovat tietenkin niitä äärimmäisyyksiä, joilla hyvää tunnelmaa ei kannata pilata
No jos jotain muuta kuuntelis niin klassista tai egyptiläistä heimomusiikkia..mitähän ns.true-hevarit sanoisi hevarista,joka kuuntelee jazzia?
Nyt on kyllä vähän epäammattimaista kommenttia vetosolmu.. Täytyyhän sitä olla rehellinen itselleen ja kuunnella sitä mille korva sanoo kyllä. Ei pidä olla niin suppea, koska kyllä sitä hyvää musiikkia voi muualtakin löytyä kuin sieltä itseä eniten koukuttavimmasta gengrestä.Ja olen huomioinut bändien joilla on erilaisia vaikutteita eri musiikkityyleistä oma musiikkikin on kiinnostavampaa ja niissä on käytetty laajemmin erilaisia efektejä.itse kuuntelen sillointällöin taiteellisten purkausten yhteydessä jopa klassista. Ja muutama omaan korvaan sopiva bändi on ilmestynyt metallimusiikin ulkopuolelta.
Joo onhan se slipknottikin väläytellyt jazzia! Hehehe vanhat kunnon hyvät ajat.... Noh kyllä kai ne muutki joskus menee mutta en osaa sanoa että se rap ja sit se jazz ja se akustinen rimputtelu vaan jotku biisit vaa menee päähän soimaan ja joskus mukavia kohtia.
Allekirjoitus: Heyy dudees. Tonkipls Slipknot<<<3
Lainaus: vetosolmu .mitähän ns.true-hevarit sanoisi hevarista,joka kuuntelee jazzia? Ihme tyyppi.. Kuka on niin sanottu true hevari ja mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku toinen ajattelee?! Jokaisella on oma musiikki makunsa ja mun mielestä on aika köyhää, jos ei kykene kuuntelemaan mitään muuta, kuin metallia, koska mä nyt olen niin trueeee.. Huh huh!
Allekirjoitus: I Focus on the Pain.. The only thing that's real..
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Blackgroupin shoppiin
Back Street
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.