Lainaus: Mummomikael Amorphis on myöskin mielestäni yliarvostettuAmorphis nimenomaan on se bändi joka alunperin määritteli suomalaisen death metalin, joten voiko yliarvostelusta puhuakaan tämän bändin kohdalla?
Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,but so many ways to leave it.
Tarkoitan lähinnä Amorphisin nyky-meininkiä. Ja sitä, kun viime vuonna soittivat käytännössä kaikilla festareilla mitä on. Amorphisin nykyinen musiikkihan ei ole määrittänyt mitään (?) Nojoo, saa toki siitäkin tykätä jos haluaa...
Lainaus: Mummomikael Amorphisin nykyinen musiikkihan ei ole määrittänyt mitäänse olikin entis-musiikki, jota MINÄ tarkoitin.
Uusi Bodom, muuta ei tule mieleen.
Taitaapi olla Metallica, Megadeth, ja muu trässipaukutus. Ei vaan innosta sellanen paukutus ja huutolaulu. Kaikki muu menee paitsi kyseinen genre. Huom, Mokoma ei ole thrash metallia, vaikka vaikutteita siitä on ottanutkin.
Allekirjoitus: Voit kilauttaa urpolle vinkkejä, postia, palautetta osoitteeseen roni.laukkarinen@metallimusiikki.net.
Children of Bodom, System of a Down, Bullet for my Valentine, Metallica, mitä nyt nopeesti mieleen tulee.
Mun mielestä on black metal sucks. Melo deathin parhain ja ainoa hyvä edustaja on Children of Bodom. Norther ja Naildownkin menevät, mutta muut ovat surkeita. Surkeimmat metallibändit ovat black ja death metal bändit. Power metal rules! Jos pitää yksi huono sanoa, niin se olisi Cannibal Corpse.
Hmm no tulee mieleen ainakin Cradle of Filth, täällä on varmaan paljon faneja mutta minun mielestä se vain on niin huonoa... Monet muutkin taitaa olla yliarvostettuja... bullet for my valentinet jne
Minulle ei tuo kertakäyttömeiningillä väännetty leikisti vaarallinen nu metal toimi ollenkaan. Eikä myöskään jo useamman edellä mainitsema emo.Dream Theater yms. progeilu on myös yleensä vaikeaa sulateltavaa. Soitosta mitään ymmärtämättömänä osaan todeta vain, että äänimaailmasta puuttuu se tietty intensiivisyys josta itse tykkään '
Allekirjoitus: "Let's pretend it's weekend!"
Mm. Disturbed, System of a Down, Turmion Kätilöt. Pelkät nimet saa jo niskavillat pystyyn, en voi käsittää miten noin huonot bändit voi olla niin suosittuja mitä ovat...! Metallican voisin myös nimetä ihan sen vuoksi kun sitäkin aika monet metallistit tuntuu kuuntelevan vaikkei varsinaisesti metallia olekaan. Olen kuitenkin siedättynyt jo tähän bändiin sen verran ettei radio ihan heti lennä seinään kun taas pärähtää soimaan. Kuitenkin vain kohtuudella kuunneltuna, eli toisin sanoen radion ollessa hetken aikaa auki, sieltä kun saa yliannostuksen kevyesti joka toisen biisin ollessa Metallicaa!
Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Blackgroupin shoppiin
Back Street
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.