Daily Mail -lehden nettisivuilla uutisoidaan, että vain 13-vuotiaaksi elänyt brittifani, koulupoika, päätti elämänsä hyppäämällä narun jatkoksi. Poika oli joutunut nettikiusaamisen kohteeksi. Hän oli fanittanut "emo"-musiikkia, kuten Bullet for My Valentinea ja My Chemical Romancea. Internet-kiusaamisen kohteeksi emoteini joutui näissä sosiaalisissa medioissa. Kiusaamisen siemen lienee ollut juuri pojan "emo"-tyyli, joka tuli ilmi hänen musiikkimaussaan ja pukeutumistyylissään.13-vuotias emoilija oli nimeltään Sam Leeson. Hän päätti elämänsä omassa huoneessaan vanhempiensa kämpillä sen jälkeen kun poika oli joutunut kuukausia kestäneen nettikiusaamisen kohteeksi muilta nuorukaisilta. Kiusaajat olivat lähetelleet emoilijalle härnääviä viestejä pojan kotisivuille. Poikaa kiusattiin sen takia kun hän oli mieltynyt heavyyn, thrash metalliin ja ns. "emo"-musiikkiin. Pojan vanhemmat ovat, ainakin Daily Mailin mukaan, varsin raunioina nyt kun he uskovat poikansa loikanneen hirttosilmukkaan juuri sen takia kun teiniä oli kutsuttu rumilla nimillä jne. Samanlaisia itsemurhavillityksiä on koettu maailmalla aikaisemminkin. 13-vuotias emotyttö, nimeltään Hannah Bond, hirtti itsensä huoneessaan sen jälkeen kun emoelämäntapa oli nielaissut tytön mennessään.Huhhuh. Emot rocks, not.
Allekirjoitus: Foorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi spämmätä sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.
Liittyen vielä Hannah Bondiin, josta yllä näkyvässä viestissä kirjoitetaan: Viihdeuutinen.net-sivustolla julkaistiin taannoin tiedote tästä teinitytön itsetaposta, joka on saanut melkoisen paljon huomiota ja kommentteja uutissivulla. Porua herättäneen uutisen voi lukea täällä näin.
Oli aivan pakko heittää jotain viestiä sinnekin... :'D
Allekirjoitus: In the eye of storm, the strong shall survive.
Onpa surullista. Etenkin kun kyseessä noin nuori henkilö, toki jos olisi vanhempikin ihminen, olisi se silti surullista mutta erityisen ikävää on kun noin nuori, no lapsi oikeastaan jolla olisi elämää elettävänä vaikka kuinka, päätyy päättämään päivänsä noin turhan asian takia.:/ Kamalaa vanhemmilleen, mutta totuushan on se ettei tällaisista nyt musiikkia voida syyttää, korkeintaan ajattelemattomia kiusaajia. Olisihan tuo silti voinut tapahtua vaikka ei olisi kuunnellut mitään musiikkia. Kyllä kiusattuja ja kiusaajia silti riittää, valitettavasti. Joskus kiusaamistapaukset kärjistyvät tuollaiseen pisteeseen ja päättyvät noinkin surullisesti. Miksiköhän näitä tuntuu sattuvan erityisesti briteissä? Itse kaavaillut joskus matkustavan britteihin mutta kavereitten kanssa naureskeltiin että lähettävät britit pian jossain tuhkaruukussa tällaisen mustiin pukeutuvan metallipään takasin koti-Suomeen.
Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*
Kyllä naurattaa vaikka tiedän, mitä kiusaamine on, kun itsekin olen aikoinani kiusaamisen vuoksi katolta hypännyt.. Mutta onpa tuo tuollaisen takia aika eheh.. Typerää? Jos kiusaaminen on jatkunut vain KUUKAUSIA, on kohde tainnut olla melkoise heikko yksilö.. ( itse kestin kiusaamistani 10x kovempana 5 vuotta)Ei jestas, tää on tää ***** nykymaailma..
Allekirjoitus: HC-Wild Line
Lainaus: kuopassa Huhhuh. Emot rocks, not.Toivottavasti et puhunut pahaa kuolleista :[Ei siinä mitään että uskoisin että kuolleet kostais tjsp. Mutta ei se vaan ole reilua kun toinen on kuollut niin siitä vielä puoltamaan p*skaa voorumeilla =[Itekkin kyllä tämmösenä mörkönä oon ollut kiusauksen kohteena jo tarhasta lähtien.*********** rupean silti mitään ranteita viiltelemään ja olemaan niin vatun vallankumouksellinen -__-
Allekirjoitus: Kuka on minäMinä olen minäSinä olet minä ?Ei, sinä olet sinäVäärin, minä olen minä
Lainaus: Nocturnal Frimu Ei siinä mitään että uskoisin että kuolleet kostais tjsp. Mutta ei se vaan ole reilua kun toinen on kuollut niin siitä vielä puoltamaan p*skaa voorumeilla =[Jos joku ihminen käyttäytyy tyhmästi niin tottahan toki siitä kannattaa puhua vaikka tyhmeliini itse olisi jo hengetön. Jos minä kuittailen emoilusta naljailemalla jollekin itsetappoa harrastavalle henkilölle, se johtuu siitä, että pidän itsensä tappamista tyhmänä. Jos joku idiootti on niin tyhmä idiootti, että menee emoilun siivittämänä nirhaamaan itsensä, hän on niin idiootin idiootin idiotismus maximus, että oksat pois.
Lainaus: kuopassa että pidän itsensä tappamista tyhmänäTrue.Lainaus: kuopassa Jos joku idiootti on niin tyhmä idiootti, että menee emoilun siivittämänä nirhaamaan itsensä, hän on niin idiootin idiootin idiotismus maximus, että oksat pois.Nuuu, idioottipa hyvinkin, otin kuolleet ihmiset näin yleisesti ottaen :E
Turpiin tulee jos pitää rässiä emo musana! Eiköhän se itsemurha emoilun syytä ole kun muutenkin emot viiltelee itteensä ja angstaa.
Allekirjoitus: MOSHPIT TILL DEATH
Lainaus: kuopassa Jos joku idiootti on niin tyhmä idiootti, että menee emoilun siivittämänä nirhaamaan itsensä, hän on niin idiootin idiootin idiotismus maximus, että oksat pois.Hah en sitä itse olisi paremmin osannut sanoa.Vaikka toki niitä itsemurhia tekee muutkin mutta ainakin olen kuullut että nuo emot sitä hyppää narun jatkoksi vähän muita useammin.toki ei pidä yleistää..
Allekirjoitus: We will stay for darken day
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
Gootti.net