Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Minkätyylisiä elokuvia katsot?

vetosolmu

Haluaisin vain tietää,millaisia elokuvia katsotte.Itse katson enimmäkseen kauhua,toimintaa ja sci-fiä. Kyllä jotkut komediatkin on hyviä:F mutta kauhusta diggaan eniten. entäpäs työ?

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

kuopassa

Kauhua en kehtaa katsella kun se aiheuttaa väristyksiä. En ymmärrä mikä pointti kauhuleffojen katsomisessa on, sillä nykyajan kauharithan ovat lähinnä säikyttelyelokuvia. Ei paljon näy sellaista hiipivää ja uhkaavaa tunnelmaa, kuten esimerkiksi vanhemmissa Alien-elokuvissa. Nykyajan kauhuleffat tuntuvat olevan sellaista, että säikytellään. Esimerkiksi kun henkilö kävelee käytävällä niin kulman takaa pomppaa joku murhaaja ja kuvakulma äkisti zoomautuu siihen. Samaan aikaan alkaa soimaan ääniefektit, jotka kuulostavat siltä kuin joku raapisi kynsillä liitutaulua. Katselenkin enimmäkseen sota- ja toimintaelokuvia ja joskus myös komediaa.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

Kikko

hyvä komedia maistuu aina, huomioikaa sana HYVÄ, paskojakin tehdään.

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

slipknot

Luulis varmaan että heti ollaan saralla: metal->kauhuleffat HORROR. Mutta ite ainakin pidä komedioista ja no kyllä ne kauhuleffatki menee!

Allekirjoitus: Heyy dudees.
Tonkipls
Slipknot<<<3

vetosolmu

en mä tarkottanu et metal-horror,vaikka saattohan tosta tekstistä saada semmosen käsityksen. OLen samaa mieltä,kyllä nuo nykyajan "kauhu"elokuvat aika nössöjä ja kulutettuja on.... Ei ne ole ees kauhua,koska brutaalissa lihan ja veren sotkemisessa ei ole kauhua pätkän vertaa..vai?

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

Crystalic

Itse katselen erilaisia taide-elokuviksi itsäänluokittelevia filmejä joita saa usein netin syövereistä kaivaa. Komediohin tulee retkahdettua yleensä perjantai-iltaisin kun aivotyöskentely alkaa olla viikon jäljiltä hieman hitaampaa. Täytyy kyllä sanoa että katson kaikkia mahdollisia mitä ihmiset suosittelevat tai tarina kuulostaa kivalta.Eikai siitä nyt haittaakaan ole?

Skeletor

komedia ja kauhu on mun mielestä kaikista parhaimpia. esim lempileffani on ainakin screamit, ja scary moviet, ja kylla muitakin löytyy, mutta en jaksa nyt niitä luetella.

Allekirjoitus: Everythings gonna end

Funereal Soul

Kauhu on aika suosikki täällä. Mutta kyseessä olisi parempi olla jonkinlaista psykologista kauhua. Muuten tulee sellainen hohhoi olo. Toiminta on aina toimivaa. Ei tule aikapitkäksi katsellessa. (yleensä) Ja scifi kyllä kolahtaa kanssa. Komediatkin menee silleen vähemmissä määrin. Pari hyvää vuodessa voi katsoa, Mutta muuten en niin välitä. Hyviä sellaisia, kun ei oikein tahdo olla.

Allekirjoitus: I Focus on the Pain.. The only thing that's real..

Hevi Mimmi

vetosolmu

Haluaisin vain tietää,millaisia elokuvia katsotte.Itse katson enimmäkseen kauhua,toimintaa ja sci-fiä. Kyllä jotkut komediatkin on hyviä:F mutta kauhusta diggaan eniten. entäpäs työ?[/i]

Pidän tositapahtumiin perustuvista elokuvista kaikkein eniten...

Fantasia elokuvistakin...nössöjä?Kyllä kiitos

KOJ

Joitaan suomalaisia elokuvia ja zombie-leffoja pääasiassa. muitaki tulee katottuu esim. täl hetkel aion kattoo kaiken löytämäni bud spencer & terence hill tuotannon

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.