Voiko olla tr00-hevari,jos ei ole lettiä? Kuinka monella teistä on? Minulla ei VIELÄ,koska olen..no jaa,olen mitä olen.....
Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,but so many ways to leave it.
Hassu kysymys. Mutta vastaanpas silti. Miksi ihmeessä letin pituus vaikuttaisi siihen oletko Troo vaiko et? Tämä on sellainen ikuisuuskysymys, josta voi vääntää mielipiteidensä mukaan, Ja siitä pääseekin jo toiseen ikikysymykseen, että mikä tai mitä sitten on Troohevari?
Allekirjoitus: I Focus on the Pain.. The only thing that's real..
No mitä on edes tr00-hevarius, mitä tr00-hevarit kuuntelee yms. Mulle on ihan sama millaset hiukset on tai mitä musaa kuuntelee, kuhan on vaa hyvä jätkä yms. Mut oma mielipide tähän hiushommaan on, että kyllä hevarin lähinnä _tunnistaa_ pitkistä hiuksista ja onhan se tyylikkäämpää moshata pitkän letin kanssa, vaikka onhan asennetta esim. kaljujen moshaamisessa, esimerkiksi vaikka Sotajumalan laulajalla.
Allekirjoitus: If you don't live for something, you'll die for nothing.
Niinpä niin, ei sillä hiusten pituudella lie minkäänlaista merkitystä sen "t00-pitoisuuden" kannalta. Funereal Soulilta ja Resistancelta tulikin hyviä pointteja molemmilta. Vaikka hevanderit ovatkin usein pitkähiuksisia, onhan niitä kaljujakin sellaisia olemassa. Resistance summaa hyvin tuon hiusjutun sanomalla, että pitkistä hiuksista lähinnä voi tunnistaa hevarin.
Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.
jep, pitkällä letillä näytetään ihmisille mitä miehiä ollaan, ja siitä tunnistaa toisen metalistin. räppärit vaan yhdistää pitkän letin hippiyteen, eikä ne vaikenekkaan ennenkuin menee naaman eteen kyseleen mitä sano
Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman
Noh pitkästä letistä hevarin tunnistaa mutta eikai sitä pakko olla puol metriä pitusta lettiä. Itelläkää ei mikää iso mut kyl täl moshaa!
Allekirjoitus: Heyy dudees. Tonkipls Slipknot<<<3
Mä aattelin kasvattaa kuhan pääsen ylä-asteelta helvettiin... sit ei oo noi rasittavat jätkät kommentoimassa heti....jotku tääl on rasittavia,mut ihme kun kukaan ei o puhunu mitään mun Satyricon-rannekkeesta,paitsi yks hevari/rokkari alko kyseleen black metalista,jotain piilovittuiluahan se oli...
No eihän se toki välttämätön ole. Itse tunnen monia lyhythiuksisia hevareita.
Ei se hiusten pituus todellakaan vaikuta metallistin "truu-asteeseen". Itselläni tosin on pitkä tukka, jota pidän yleensä arkisin ponnarilla, mutta baarissa ,ja keikoilla auki. Mutta kuten sanottu, on paljon kaljuja tai lyhyt-tukkaisia metallisteja.Tää on vähän samanlainen aihe kuin pitääkö naisella olla pitkät hiukset !
Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !
Lainaus: poison pitääkö naisella olla pitkät hiukset No pitää, tietty. Ei sentään, ihan sama millaiset hiukset on, olipa sitten nainen tai mies. Hmmm. Useimmiten pitkätukkainen mies lienee jonkunlainen hevari, mutta ei aina. Olen tuntenut sellaisiakin pitkätukkia, jotka eivät voi sietää raskaampaa musiikkia. Heillä hiusten kasvattamiseen ei ole liittynyt mitään ulkoista aatteen paloa, vaikka joukkoon on toki mahtunut muutama luonnonsuojeluhenkinen tyyppi. En osaa pitää ketään pitkätukkaa automaattisesti hevarina, ellei sitten jotain muutakin ulkoista tunnusmerkkiä ole tarjolla. Eli bändipaita vähintään pitää olla!
Allekirjoitus: Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Blackgroupin shoppiin
Back Street
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.