Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Onko heviletti välttämätön?

inrock

Ei sillä mun mielestä ole mitään väliä. Voihan sitä heavymetallia diggailla ilman lettiäki Ja hyvin oon kitaran soiton yhteydessä moshannu tällä mun kokopään yli menevällä +15cm irokeesillä

Ja täälläpäin on omassa ikäluokassa (+14v) vaan semmosia vitun bensalta haisevia wnb amiksia. Jos on heviletti, niin heti haukutaan tytöksi. Jos on ihan normi hyppyri, niin on fruittari tai homo. Jos on tukka irokeesillä, on töyhtöhyyppä ja tuulitukka. Alkaa tuntumaan, että ne on vaan kateellisia. Koska olen huomannut, että monella pitkätukalla on tyttöjä ympärillä, kun he itse liikkuvat kerosiinin katkuisessa +10 hengen jätkälaumassa.

P.S. TUKKA HEILUMAAN!!!

Allekirjoitus: "Saatana, myö mistään Norjasta olla. Myö ollaan Lappeenrannasta"

Crystalic

Täytyy täällä naisena sanoa, että mua ainakin pitkä letti miehellä viehättää, joskin se olisi hyvä jos herraset myöskin huolehtisivat niiden kunnosta jonkin verran.Toki eihän semmonen liika sliippaaminen ole mistään kotosin

Blacerel

Eihän se heviletti ole täysin pakollinen. Ei kaikilla oikeilla hevin soittajillakaan sitä aina ole. Otetaan esimerkiksi Philip Anselmo, jolla vaihtui Pantera aikoinaan hiuksien pituus paljon, mutta hänet tunnistetaan parhaiten kaljustaan/siilistään. Toinen hyvä esimerkki on metallipioneeri Judas Priestin tunnetuin laulaja Rob Hallford. On hänelläkin totaalinen kupoli.
Tai Slayerin kitaristi Kerry King. Jätkät vetää/veti ihan tajutonta settii ja osa jopa moshas ilman tukkaa. Parhaiten minäkin olen hiuksettomasti moshannut, "pyörittämällä" päätä.

Edit: Niin, ja jos haluaa näyttää hevarilta kaljun kanssa, voi aina lykätä normi hevikamppeet niskaan. Ei kukaan tuu ilkkuun, et on hevari, eikä oo lettii.

Allekirjoitus: We definitely have a hardcore following.
Phil Anselmo

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.