Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Soittajien työkalut!

poison

Lainaus: vetosolmu lempibändien rumpalit niitä soittelee.
Mitäs tykkäät Kai Hahdosta, hänhän kannuttaa myös Pearlilla, ja mielestäni aikas hyvin!

Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !

Kikko

Ennen Hahto kyl paukutteli kumuilla, mut sai sitte endoseri diilin pearlilta ja ilmeisesti meinliltäkin.
Mitähän Kai hommailee kunnei wintersunistakaan ole kuulunut mitää sen jälkee ku 27.2.09 ilmottivat kaikki keikat perutuksi

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

poison

Lainaus: Kikko Mitähän Kai hommailee
Olin tuossa loppuvuodesta hänen rumpuklinikallaan Tavastialla, ja siellä hän soitti käsittääkseni Wintersunin uutta matskua!

Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !

Kikko

Ostin justiinsa pari munniharppua, ja yllätyin kuinka helppoa sen soitto on. Ennen luulin sitä äärimmäsen vaikeaksi, mutta sen miten sitä soitetaan tajusi itse ilman ohjeita noin vartissa. Erittäin hauska peli, suosittelen jos joskus thomannilta tilaa nii pistää siittä 95mm harpun muiden ohessa, ei maksakkaan kuin muutaman euron. Suomessa kun ei myydä netissä ainakaan kuin laatupelejä jotka maksaa jo yli sataa euroa

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

Mummomikael

Joo, munniharppu on lystillinen peli Itse ostin yhden paikallisesta SP-elektroniikka-liikkestä, ei paljoa maksanut. Kymmnisen minuuttia meni opiskeluun.

Suosittelen soitto-peliä kaikille jotka eivät osaa soittaa mutta haluaisivat On niin helppo. Ja melkein kaikissa Moonsorrowinkin biiseissä on oikein helpot munniharppu-soitot Hyvin pysyy mukana

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.