Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Tää on Tosi elämää:)"....

Hevi Mimmi

Minulla on Tv auki ja kanavalla menee (Poliisit)...No ei siinä mitään ,mutta Kun joku tappelija oli riehunut "JNE"...Ja Lähti tietysti karkuun kun Poliisit tuli paikalle.Sitten vittuillessa se"tappelija"tuli jostain ja meni kusee Poliisi autoon....Kerrankin hyvää textiä tuli POLIISILTA;Poliisi mies sano "kovanaama karkurille,että LAITA SE"PIENI TYÖTÖN TAKAS HOUSUIHIS"....

Voi että miten hyvin sanottu................. PLUSSAA POLIISILLE!!!!

Pakko kirjoittaa tännekin ku NAURATTAA VIELÄKIN......

Mummomikael

ajoin KERRAN PYÖRÄLLÄ ilman vAloa"" ja vaikka oli poiisi Auto siinä keskustas) ni Ei NE mitään SANONU

Vaik EIKÖ ilman lamppua AJAMINEN oo kuitenki RIko5, ni eikÖ niiten ois PITÄNY puuttua "siihen"???!!#)/&6

Kun etenki kun oon HEVari niin ne ois voinu aatella että oon "!satanan" Palvoja ja että sen TAKIA ajan "ilman" lamppua...?=D xD AIKA "Kapinallinen" oisin ollu varmasti=))))8"") x_--D

Hevi Mimmi

Lainaus: Mummomikael Kun etenki kun oon HEVari niin ne ois voinu aatella että oon "!satanan" Palvoja ja

No joo......

POLIISIT ON IHAN MUKAVIA(Joskus"...

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.