Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Kuntosali.....

Hevi Mimmi

Heips!
Kuinka moni hevareista käy kuntosalilla??

Kikko

Tosi miehen lihakset on työllä ansaittu. Siksi pitäis kai ittekkin podata...

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

kuopassa

En käy kuntosalilla. En tarvitse kuntoa. Not my thing.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

vetosolmu

en kyllä kuntosalia käytä,uskon että lihakset voi saada ilman saliakin,ainakin näin minulle on opetettu . minulla vain tuppaa käymään niin,että aina kun alan muka reenata,niin se loppuu heti parin päivän jälkeen sekin innostus...joten kuntosaliin ei kannata omalla kohdallani rahaa laittaa.

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

KOJ

Kyllä salil on nyt intist päästyy tullu käytyy. Ei viitti antaa kunnon laskee ko sielt sai sen verran hyvän pohjakunnon. Joskus on kyl tullu koitettuu et treenais kotikonstein mut se ei toimi kyl lainkaa mulla. Joten salille vaa

Hevi Mimmi

Kotona jos alkaa kuntoilee,niin usein se vaan jää.....Aina olis parempi jos menis salille

Paras sali on sellanen joka on auki 24h.

Kukas sen kissan hännän nostaa,ellei kisu itse!!?

vetosolmu

Lainaus: Hevi Mimmi Kotona jos alkaa kuntoilee,niin usein se vaan jää
Niin siinä kyllä yleensä käy

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

Kopfschuss

Tammikuussa pitäis aloitella taas käymään. Muuton jälkeen jäi pariks kuukaudeks ja peilikuva on sen mukainen

Allekirjoitus: Kopfschuss is a mythological figure who wields a sword tainted with the blood of emo kids. He slightly resembles a combination of a disdainful viking and the Motörhead skull mascot.

Ripa

Ite tuli käytyä tossa pitkästä aikaa vuoden verran kun kuntoutin samalla itseäni parista kolhusta, mutta nyt kun vaihtui työpaikka eikä ole punttista suoraan työpaikalla niin kynnys lähteä on taas kohonnut. Pyrin kyllä urheilua harrastamaan eri tavoin, kun työn ja harrastusten puolesta on pakko olla kunnossa, nyt pitäisi taas löytää se niskaote itsestään ja alkaa riuhtomaan.

Allekirjoitus: "I hate bigots. I hate _all_ bigots, which, in turn, makes me a bigot. I know, the dictionary does cut both ways there." -Rodney Carrington

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.