Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Mitä EROA on Goottien ja Horojen pukeutumisessa????!!

Hevi Mimmi

Olen seurannut pakosti tuttujen ihmisten pukeutumisia täs Gootti genreessä. Miks helv....Naisten täytyy pukeutua melkein aina ToooooooooooooooooooooooooooooDella mauttomasti,kun lähtevät joihinkin Klubi tapahtumaan??!!

Eikö ole sen vertaa ITSELUOTTAMUSTA,että( vois olla hyvinkin tyylikäs vaatteissa)".Jokainenhan osaa niinkin helpon ja YKSINKERTAISEN Tyylin kuin Vähäpukeisuus....

Tässäpä pähkinää.......!!

Hevi Mimmi

Lainaus: Hevi Mimmi Olen seurannut pakosti tuttujen ihmisten pukeutumisia täs Gootti genreessä. Miks helv....Naisten täytyy pukeutua melkein aina ToooooooooooooooooooooooooooooDella mauttomasti,kun lähtevät joihinkin Klubi tapahtumaan??!!

Muoks; EN Tarkoita KAIKKIA. SE piti vielä kirjoittaa...........

Malys_

Sitä sinun tarvitsee kysyä niiltä ystäviltäsi. Melkoista yleistämistä otsikko ainakin... Ja sitten tulee makuasiat kyseeseen vielä, se mikä sinun silmään näyttää "horolta" pukeutumiselta, voi olla jonkun toisen/muitten mielestä tyylikästä.

Itse harvemmin olen törmännyt tyylittömiin/mauttomiin gootteihin. Oli kyse mistä tyylilajista tahansa. Niihin kyllä jotka hakevat omaa tyyliään vielä ja asukokonaisuus ei ehkä ole ihan paras mahdollinen.

Oli kyse sitten mistä pukeutumisesta tahansa, olisi toki mukavaa että ihmiset pukeutuisivat tyylikkäästi ja oman kehon huomioiden jotta vaatteet istuvat päälle mahdollisimman hyvin. Ei liian pieniä eikä liian isoja kuteita. Muttei se silti mun elämää kaada jos joku ei ihan oman maun mukaani pukeudu. Jokainen pukeutukoon miten tykkää, oli se sitten vaikka roskasäkki jos siinä itse viihtyy.

Lainaus: Hevi Mimmi Eikö ole sen vertaa ITSELUOTTAMUSTA
Toisilla sitä itseluottamusta on sen verran että uskaltautuu pukeutumaan eritavalla kuin perus harmaa massa. Ja valitsemaan myös tyylikkäitä rohkeampia asuvalintoja näyttämättä kuitenkaan halvalta.

Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*

Hevi Mimmi

Lainaus: Malys_ Toisilla sitä itseluottamusta on sen verran että uskaltautuu pukeutumaan eritavalla kuin perus harmaa massa. Ja valitsemaan myös tyylikkäitä rohkeampia asuvalintoja näyttämättä kuitenkaan halvalta.

Toisilla on sitä ja toisilla taas EI Ole sitä..

Halvalla...moni ajattelee olevansa tooooooooooooooooooooooooooooooooosi sexy",mutt EI Tajuu että myös HALPA Näkyy asuvalinnoissa.EMPÄ Ihmettele jos jokainen kynnelle kykenevä SPURGU On"Rohkeitten asuvalintojen takia USKALIAAMPI..

Harmaa massa on Yääääk..

Sikamestari

Ei mitään i <3 goottihoros

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.