Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Mistä löydätte yleensä uusia tuttavuuksia?

vetosolmu

Kas niin, elikkäs, mistä yleensä löytyy nämä uudet bändituttavuudet?
Itse löydän uusia yhtyeitä yleensä Infernoa lukemalla, ja sen kautta sitten Youtubesta kuuntelen bändin musiikkia, ja jos kolahtaa kovasti, niin lisään ''ostoslistalle''. Eli, kun lisään yhtyeen ostoslistalle, tarkoitan sillä, että joko: 1. Ostan yhtyeen albumin (jos vain suinkin löydän) seuraavalla levykauppa-visiitillä, tai 2. Tilaan yhtyeen albumin EMP:ltä.
Tänäänkin löysin Legion of the Damnedin, ja kaikki tämä on Infernon ansiota: Jokunen viikko takaperin luin yhdestä Infernosta LotD:n levyarvion, ja ajattelin, että ''pitääpäs kuunnella''. Unohdin kuitenkin tyystin kuunnella bändiä, mutta kun tänään Inferno kolahti postiluukusta, niin selailin lehteä, ja silmiin osui (muistaakseni) Nummirockin bändikattaus, ja kun siellä vilahti Legion of the Damned, niin menin kuuntelemaan yhtyeen musiikkia Youtubesta. Tykästyin musiikkiin miltei heti! Ja kunhan rahaa saan (luultavasti vasta kesätöiden jälkeen), rikastutan levyhyllyäni LotD:n tuotannolla. Kerrottakoon vielä, että LotD on hollantilainen thrash/death metal- yhtye.

Mutta, kertokaahan muutkin metallifoorumilaiset, mistä uudet tuttavuudet löydätte!

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

kuopassa

Yleensä YouTubesta kun selaan sitä aika paljon ja soitan usein musiikkivideoita ja muuta audiota yhdessä selaimen välilehdessä samalla kun teen jotain muuta. Toisin kuin vetosolmu, minä en juurikaan lue musiikkilehtiä.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

Hevi Mimmi

Itse löysin UUDEN ja niin ihanan tuttavuuden kuin AMORPHIS RADIO ROCK" TV;n kautta....OLIN Kyllä äimänkäkenä"kuin näin kyseisen bändin

Lehdistä...ja sitten kuuntelemaan YouTube;sta kuuntelemaan kyseisiä bändi tuttavuuksia.Ostan AINA joko CD/Dvd...,jos löytyy. EN IKINÄ Pyydä ketään lataamaan musiikkia...hyi olkoon niitä" LUUSEREITA".

Kikko

Youtube. Muualta ei hirveästi tule katottua. Arkonankin (http://www.youtube.com/watch?v=WR4LVp9wjN4) löysin kun etein ''russian folk metal'', Eluveitien löysin kun hain 'folk metal', ja Korpiklaani oli 'Recommended for you':ssa.

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

vetosolmu

Arkonasta itse kuulin ensimmäisen kerran Infernosta , ja kun Tubesta kuuntelin Arkonan musiikkia, en pitänyt siitä. Mutta kuitenkin bändin nimi jäi mieleen, eli ehkä pitäisi joku päivä tutustua bändiin uudelleen

Allekirjoitus: There is only one way to come into this world,
but so many ways to leave it.

kuopassa

Arkona on ollut minullakin ahkerassa kulutuksessa vaikka yleensä en jaksa kuunnella musiikkia, jonka laulua tai sanoituksia en jummarra.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

Kikko

Lainaus: kuopassa vaikka yleensä en jaksa kuunnella musiikkia, jonka laulua tai sanoituksia en jummarra.
Musta just se on mukavinta. Laulu kuulostaa enemmän 'soittimelta' kun itse ei ymmärrä. Sanojen siasta huomaa kauniita äänteitä, jonka vuoksi esim. Tyr:in fäärin kieliset kappaleet kuulostavat paremmalta kuin enklannin kieliset.

Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman

kuopassa

Totta, hyvä pointti Kikolta. Arkonan musiikissa taitaa olla paljon nationalistisia teemoja. Se on ihan OK, mutta jotkut bändit tekevät biisejä sellaisista aiheista, joita en itse fanita. Sen takia haluan tietää missä mennään.

Kikko

Arkonan musiikissa taitaa olla paljon nationalistisia teemoja.
Suurin syy miksen halua tietää mistä laulaa, nationalismia kun pidän erittäin typeränä, vaikkakin arkonan sanat roikkuu yleensä slaavilaisessa muinaisuskossa. Folkahtavilla bändeillä on kyllä aina tiettyä kansallismielisyyttä, mutta minkäs teet kun hyvältä kuulostaa.

Hevi Mimmi

Meinaspahan tämäkin unohtua... kaverin kautta kuulin myös näistä HEVI Bändeistä.Yksikään kavereistani täällä Lapissa EI Ole tietoinen mistään hevi musiikista. Joten metsässä ollaan......................

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.