Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Ulkomusiikilliset: Pääsiäinen:).......

Hevi Mimmi

Ahh...niin ihanaa kun saa syödä mämmiä(kerran vuodessa)

Kuka tykkää MÄMMISTÄ ja MIKSI???

Entä koko pääsiäis touhu??

kuopassa

Mämmi ei ulkonäkönsä takia maita. Mämmi on maailman rumin syötäväksi tarkoitettu asia.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

Hevi Mimmi

No voi että sinuakin Brutukseni...

Vihje; Laita simmut kiinne ja ala maistelemaan hyvällä mielellä.!?

Laitan Mämmin sekaan Täysruokosokeria ja Maitoa...NaM"

Kävikö teillä Virpojia? Minulla oli valmiina pikku yllärit.Ekana 3pientä suklaamunaa ja sitten 3 Banaania kaikille!! Olivat iloisen yllättyneitä......

poison

Mä söin itse asiassa äsken viimeiset mämmit. Ja sit mulla oli Pashaa muutama pieni purkki. Se on vaan niin hyvää. Muuten en pääsiäistä viettänyt, piti opiskella koko pääsiäinen. Tässähän vois samalla kysellä, millaisia vappusuunnitelmia ihmisillä on????

Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !

Hevi Mimmi

Vappuakos??" MUA Ei itseäni sillai kiinnosta koko juoppo juhlat...............Aion käydä tuttujeni luona ja viedä heidät sitten räkälään

Kunnon kaverit voi juhlia muutenkin ja muinakin päivinä kuin (PAKKO)Juhlinta päivänä...............ässhh vai Yes"

Lappiin EI Ainakan tule mitään Hevibändejä(Ymmärrän täysin),ettei ne tännepäin EKSY"!

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.