Joo, se FME on helmikuussa. Kertokaahan muutkin oletteko tulossa sinne ?
Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !
Niin ihmeellisen hiljanen foorumi, että saa vähän epäilemään miitin mielekkyyttä. Pintapuolisena näkemyksenä tänne muutaman viestin kirjotelleelta. Toisaalta miksei, etenkin noissa mainituissa Helsingin metallibaareissa tulee liikuskeltua niin usein että en ihmettelis, vaikka tuntisinkin jo jonkun täältä. FME:hen luonnollisesti.
Täällä on se hiljaiselon viettäminen ollut aika "hottis" aihe jo aikojen alusta asti. Porukka on ottanut omakseen sellaisen sivustaseuraajan roolin, mutta ehkä näitä miittejäkin jotenkin saisi kyhättyä, mikäli nyt vain väki tästä rohkenisi osallistua... Yksinomaan Helsingin seudulta löytyy Vycarianin ja poisonin, sekä TheSecretin(?) lisäksi ainakin nämä heput:1. Angelburner2. Chico3. Heetteri4. JMe 5. Kalmatar6. kuolevainen1237. maggot8. painhead x 9. puumis10. rockman11. Sharicoph 12. syndicated 13. Tony 14. Tume
Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.
Joo, nythän se FME on jo ensi viikonloppuna. Kivaa olisi, jos vaikka joku foorumilainen eksyisi torstaina 12.2. katsomaan Nicolea, Dantes Highlightiin !Olen itse siellä kuvaamassa ja haastattelemassa, ja saa tulla nykimään hihasta. Ulkonäön näkee tuolta Gootti.net:in puolelta, profiilisivultani !Seikkailen tietysti myös Kaapelitehtaalla, ja Tavastialla
Miittiä vois laittaa pystyyn miunki puolesta, eihän tämä kulkeminen ole ongelma Voisi syntyä aika hauska miitti metalliväen kesken
Allekirjoitus: My trust for you tore me apartI gave all for you from my heart. -Norther
Lainaus: Blackraven Miittiä vois laittaa pystyyn miunki puolesta, eihän tämä kulkeminen ole ongelmaJuu, koitetaan houkutella muitakin mukaan, jotka nyt kohtuullisen matkan päässä ovat. Vois vaikka mennä johonkin kahvioon, josseei kaikilla oo ikää mihinkään baariin
Minä minä minä kanssa olen Helsingistä. Ja pistän ääneni kapakkamiitille. FME:hen tuskin olen tulossa, perjantaina piipahdan kuolontähtiä katsomaan Tavastialle..
Lainaus: Ania Minä minä minä kanssa olen Helsingistä. Ja pistän ääneni kapakkamiitille. FME:hen tuskin olen tulossa, perjantaina piipahdan kuolontähtiä katsomaan Tavastialle.. Joo, vois sitä kapakkamiittiä suunnitella, kiva jos kiinnostusta löytyy Mulla muuten olis kans aikomus tulla sinne Tavastialle. Tule nykiin hihasta, jos tunnistat. Kameran kanssa siellä heilun !
Tääkin ois miittiin osallistumisesta kiinnostunu mikäli kulkemiset saisi järjestymään. Helsingissä tulee harmillisen vähän muutenkin käytyä.:/
Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*
Lainaus: Malys_ Tääkin ois miittiin osallistumisesta kiinnostunu mikäli kulkemiset saisi järjestymään. Helsingissä tulee harmillisen vähän muutenkin käytyä.:/Kiva jos pääsisit. Oletkos ravintolaikäinen, meinaan vaan että vähän voisi suunnitella missä miitattais. Olisitkos vaikka maaliskuun aikana tulossa tännepäin ?
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Back Street
Blackgroupin shoppiin
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.