Lainaus: poison Kiva jos pääsisit. Oletkos ravintolaikäinen, meinaan vaan että vähän voisi suunnitella missä miitattais. Olisitkos vaikka maaliskuun aikana tulossa tännepäin ? Juu, eiköhän 28 riitä sielläkin ravintolaan pääsyyn vaikka tällane babyface olenkin, muistaa vaan henkkarit ottaa mukaan. En osaa sanoa koska seuraavan kerran Helsingin suunnalle liikun, riippuu niin paljon töistäkin miten työvuorot menee ja tietysti rahapolitiikastakin.:/
Allekirjoitus: *murinaa ja kehräystä*
No muttta kertoileppa, etukäteen, milloin oot tulossa, niin koitetaan haalia porukkaa Joo, eiköhän se 28 riitä !
Allekirjoitus: Pimeyden verho on armelias !
Lainaus: poison No muttta kertoileppa, etukäteen, milloin oot tulossa, niin koitetaan haalia porukkaa Juu, saan työlistani ihan lähipäivinä. Kerron hyvissä ajoin heti kun näyttää että sinne päin liikehditään. Muoks. No niin, maaliskuu ei näytä kovin lupaavalta miltään osin joten huhtikuussa sen sijaan näillä näkymin olemme ukkoni kanssa Helsingin suunnalle matkaamassa, juurikin tuolla jo aiemmin mainitussa Dante's Highlightissa on 3.4. sellaiset mielenkiintoiset bändit kuin Soulfallen ja Shade Empire joten tarkoituksena olisi sillon tulla niille nurkille mikäli ei jotain ihan ihmeellistä tapahdu. Mutta mitä ovat muut mieltä? Maaliskuuko sopisi muille paremmin? Siinä tapauksessa valitettavasti min jään sitten pois laskuista ja jään odottamaan seuraavaa/myöhempää metallimiittiä.
Joo, mä voisin ainakin tuolloin tulla Dantesiin Itse asiassa voisin jopa kysellä haastista Shade EMpirelta !Mutta se ei miittiä haittaa, kertokaahan muutkin sopisiko tuo aika ????
Voihan hemmetin helevetti. Elämä on päättäny viime aikoina töniä kyllä niin pahasti etten kyllä pääsekään lähtemään yhtään mihinkään varmaan seuraavaan vuoteen. Äkilliset suuret laskut verottaa tilin tyhjäksi hetkessä, ensin toinen ponini päästettiin vihreille niityille pitkän sairastamisen jälkeen ja nyt pari viikkoa tästä toinen poni viruu kriittisessä tilassa hevossairaalassa. Näin ollen ei ole varaa edes bussilippuihin. Eikä sillä, eipä paljon huvittaisikaan mihinkään nyt lähteä, liikaa kaikkea ikävää tässä tapahtunut yhdelle ihmiselle kestettäväksi kun mumminikin kuoli.*huokaus* Mitään ei pitäisi suunnitella etukäteen kun aina käy näin. Mutta toivottavasti te muut saatte järjestettyä kivan metallimiitin. Min katselen sitten joskus paljon myöhemmin kun tästä suosta ylös taas noustaan, jos noustaan.
Tuli mieleen että metallipäistä varmaan suurin osa on Tuska 2009 -festareilla ja sinne olen ehkä itsekin tulossa. Kyseinen festari kun vetää massaa muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta. Todennäköisesti itse tulen Tuskan takia Helsinkiin täältä Suomen keskipisteestä Jyväskylästä. Josko siellä miitattaisiin, tms, jos ei muuta?
Allekirjoitus: Voit kilauttaa urpolle vinkkejä, postia, palautetta osoitteeseen roni.laukkarinen@metallimusiikki.net.
Lainaus: Rolle . Josko siellä miitattaisiin, tms, jos ei muuta? Kyllähän sielläkin vois nähdä, mutta olis kivaa tavata myös aiemmin. Onkos kukaan tulossa tuonne Dantesiin tuolloin 3.4. ?Itse ainakin yritän päästä paikalle. Tai no riippuu siitä, saanko nimeni vieraslistaan
Lainaus: poison Kyllähän sielläkin vois nähdä, mutta olis kivaa tavata myös aiemmin.Joo, mutta lähinnä ajoin tuolla takaa että kauempaa ihmiset ei varmaan tule ennen suurempaa festaria Helsinkiin. Itse en ainakaan, ellen käy siskon luona sattumalta juuri aiemmin.
Olen 9 vuotias, ja olishan se kiva....T: DeathMetal
emminä teijän takia vaivaudu helsinkiin saakka
Allekirjoitus: ''I am the altruistic vehicle of my selfish genes'' -TheThinkingNorseman
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.
EsikatseluKirjaudu sisään/Lähetä viesti
His Master\'s Piercing
Blackgroupin shoppiin
Back Street
Foorumia pyörittää miniBB™© 2001–2012.