Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Tapahtumat: Huomenna Arto Nyberg...Haastattelussa ALEKSI :)

Hevi Mimmi

Katsokaa kaikki mitä se Hevari sanoo

Hevi Mimmi

Olipas Alexi juuri sellainen kuin kuvittelinkin...siis OSAA Sanoa kysymyksiin ja OLI NiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiN IHANA,että

Miks helv....TOLLOT Haastattelijat"AINA KYSYYKIN"Kuin paljon te DOKAATTE JNE"PASKAA...........HALOO...EN EES Ajattele tollasia asioita niistä,mutt TOLLOJA ,ku ET Voi MUUTTAA............NÄIN ON.

MITÄ Mieltä "muut on"????

lord_terdukk

Oli SE kyl NIIN NIIN NIIN SeLLaIn3N!!!!1 JuSt NIIIQQQQ NiiiiiIIINN hyvä ja IhQ,,,,,,,,,,, ......... KoHtA TuL33 NiiDeN uuZ l3vy!!! sE oN mUn 5ankari niiNQ NelJÄevaH!

kuopassa

Olen aistivinani loordin viestissä pientä piikittelyä. Varmaan aika uuvuttavaa kirjoittaa tuolla tavalla.

Allekirjoitus: Metallifoorumin toimintoihin liittyvien kysymysten lisäksi myös mediatiedotteita ja juttuvinkkejä voi lähettää sähköpostiosoitteeseen info@metallimusiikki.net.

Hevi Mimmi

Lainaus: lord_terdukk Oli SE kyl NIIN NIIN NIIN SeLLaIn3N!!!!1 JuSt NIIIQQQQ NiiiiiIIINN hyvä ja IhQ,,,,,,,,,,, ......... KoHtA TuL33 NiiDeN uuZ l3vy!!! sE oN mUn 5ankari niiNQ NelJÄevaH!

ET taida osata (vieläkään)tuossa iässäs KIRJOITTAA SELKOKIELELLÄ ?!!####

Kaikille jää epäselväksi se mitä oikein tarkoitit tuolla kirjoituksellas?

EN Usko että haukuit Alexia....MINUA Pikemminkin,mutta??

Vastauksesi

Vain yhteisön jäseneksi liittyneet henkilöt voivat lähettää foorumille ja Metallimusiikki.net-sivustolle viestejä. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen kuin lähetät viestin, tai rekisteröi itsellesi ensin käyttäjätunnus.