Metallimusiikki.net

Kirjaudu sisään
Luo profiili

Metallifoorumi: atheus

• Liittyi jäseneksi 23.01.2012 03:03
  • Viimeksi paikalla 11.02.2012
  • Sukupuoli Mies
  • Horoskooppi Kauris
  • Biografia Olen 24-vuotias opiskelija Jyväskylästä. Opiskelen tietotekniikkaa, koska olen sopivasti nörtti. Suuri intohimoni on musiikki. Opiskelin mm. musiikkiteknologiaa yhden lukuvuoden, ja jos en haluaisi pitää yhteyttäni musiikkiin viattomana, opiskelisin varmaan edelleen jotain musiikkiin liittyvää. Soitan, sävellän, sanoitan, kuuntelen, nauhotan ja miksaan harrastelijatasolla. Musiikki on minulle oikeastaan enemmänkin elämäntapa kuin harrastus. Alunperin olen lyömäsoittaja(lue: rumpali :D), mutta myös kitaran ja koskettimien/pianon soitto luonnistuu tarpeen vaatiessa.
    Olen myös luonnostani hyvin kiinnostunut metallimusiikkiskenestä. Etsin jatkuvasti uusia bändejä ja seuraan jäsenvaihdoksia sekä uusia julkaisuja. Kaikki metalliskeneen liittyvä nippelitieto vaan jotenkin tuntuu jäävän tuonne takaraivoon.
    Jos kiinnostaa kuulla lukioaikoinani tekemää sooloprokkisbläkkistä niin suuntaa kohti mikseriä!
    >>>>> www.mikseri.net/dead-morrow <<<<<
  • Ammatti Opiskelija (Yliopisto, tietotekniikka)
  • Asuinpaikka Jyväskylä
  • Harrastukset tietotekniikka, musiikki kaikissa muodoissa, pelaaminen, gotiikka, vampyyrit, steampunk
  • Viestejä yhteensä 2
  • Tuoreimmat viestit
  • Aktiivisuus
    Mättö ja bändit 1
    Ulkomusiikilliset 1
  • Viimeisimmät kävijät
    1. Pakana vieraili 07.02.2012 20:07
    2. Rolle vieraili 26.01.2012 11:12